Va rugam sa parcurgeti cu atentie informatiile de mai jos.
Va puteti exercita dreptul de retragere in 30 zile de la data la care ati intrat in posesia comenzii, prin transmiterea unui email catre retur@optimusat.ro .
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 30 de zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, fara intarzieri nejustificate, nu mai tarziu de 30 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, cu conditia receptionarii produsul returnat. Vom efectua rambursarea prin virament bancar, sau returnare tranzactie pe card. In vederea finalizarii returului este necesar sa ne furnizati cont IBAN si nume titular.
Expediati produsele la adresa B.dul Al. I. Cuza nr.127, municipiul Braila, judetul Braila, fara intarzieri nejustificate in decurs de maximum 30 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 30 de zile.
In situatia in care doriti puteti sa expediati produsul prin curier sau prin intermediul EasyBox SameDay, contra cost.
Apasa aici pentru a retuna la EasyBox.
Costul transportului, in suma de 18.99 lei, va fi diminuat din valoarea returului.
Apasa aici daca doresti ca un curier SameDay sa vina la adresa ta pentru a ridica produsul.
Costul transportului, in suma de 22.99 lei, va fi diminuat din valoarea returului.
Ambalati corespunzator produsele pentru a ajunge intacte la noi - de preferat sa fie utilizati folie cu bule si / sau o cutie de carton.
In situatia in care produsul ajunge deteriorat / lovit / crapat / spart din cauza ambalarii sumare, returul va fi refuzat si produsul va fi expediat inapoi catre cumparator, pe cheltuiala acestuia.
NU acceptam colete trimise cu plata transportului ramburs.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Pentru a returna un produs este necesar ca acesta sa fie in aceeasi stare ca atunci cand l-ati primit, fara urme de lovituri, zgarieturi, sigilii rupte, piese sau accesorii lipsa.
Produsul se returneaza insotit de manual, certificat de garantie, factura, in ambalajul original care trebuie sa fie intact, impreuna cu eventualele produse oferite cadou.
Daca nu returnati cadoul, acesta se va factura cu suma de 29.99 lei.
In situatia in care cumparati mai multe bucati din acelasi produs, se accepta retur pe toata cantitatea doar daca ati desfacut si testat 1 singura bucata.
Daca toate produsele au fost desfacute / testate / desigilate, se accepta retur doar pentru 1 singura bucata.
NU pot fi returnate din motive de igiena urmatoarele produse:
NU pot fi returnate produsele realizate pe baza de comanda (de ex: masca wifi)
In cazul achizitiei unui pachet de tip produs cu pret intreg + produs cu pret redus, daca returnati produsul principal, cel cu pret redus isi va pierde discount-ul.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
In cazul in care ati comandat un produs gresit si doriti un alt produs la schimb, se va aplica inca o data taxa de transport initiala.
Program relatii cu clientii 10:00-16:00.